25 Eylül 2007 Salı

A. Şener: Ben şık olanı yapacağım

AK Parti'nin üniversitelerdeki türban yasağını yumuşatmak amacıyla YÖK'ün başına getireceği iddia eden eski Bakan Abdullatif Şener ne yapabileceğini şöyle açıkladı...

AK Parti'nin üniversitelerdeki türban yasağını yumuşatmak amacıyla YÖK'ün başına getireceği iddia edilen Abdüllatif Şener, "Bakanlık yapmış birisi hiç bürokratlık yapar mı? Bu şık olmaz. Ben de şık olanı yapacağım. Yapacaksam adam gibi ya siyaset yaparım ya hocalık" diyerek iddiaları yalanladı.

22 Temmuz seçimlerinde AK Parti'den milletvekili adayı olmayan eski Devlet Bakanı ve Başbakan Yardımcısı Abdüllatif Şener, AK Parti'nin YÖK Başkanı adayı olacağı yönündeki iddiaları İHA'ya değerlendirdi.
TOBB Üniversitesi'nde hocalık yapmaya başlayan Şener, YÖK Başkanlığı'na kapıları kapattı. Şener, isminin YÖK Başkanlığı için geçmesiyle ilgili olarak, "Birileri böyle bir formül bulmuş, konuşmuş olabilir. Birtakım değerlendirmeler yapılabilir. Ancak benim bakış açıma göre YÖK Başkanlığı da olsa bürokrasiyi tercih etmem doğru olmaz" diye konuştu.

Şener, iddialarla ilgili şu değerlendirmelerde bulundu: "Bakanlık yapmış birisi hiç bürokratlık yapar mı? Şık olmaz. Ben şık olanı yapacağım. Bürokrasi benim açımdan doğru bir tercih olmaz. Yapacaksam adam gibi siyaset yaparım ya da hocalık yaparım. Benim bakış açıma göre YÖK Başkanlığı da olsa bürokrasiyi tercih etmem doğru olmaz."

Hiç yorum yok: