24 Ağustos 2007 Cuma

Ülker ÇİLEKLİ PEYNİR ile çocukda büyüyecek


Ülker, İçim Smartt ile Danone’nin çocuk ürünleri kategorisindeki pazar payını kısa sürede yakalamayı hedefliyor.

Okul öncesi çocukların zihinsel ve bedensel gelişimine destek olacak yeni süt ve süt ürünleri markası İçim Smartt için 10 milyon YTL yatırım yaptıklarını söyleyen Ülker Şirketler Topluluğu Gıda ve İçecek Grubu Başkanı Mehmet Tütüncü, “Taze süt, doğal meyve, doğal meyve şekeri, Omega-3 DHA, kalsiyum, 10 vitamin ve prebiyotikleri bir arada sunan İçim Smartt, ilk etapta süt, büyüme küpü ve çilekli peynir çeşitleriyle piyasaya çıktı. Bu kategoride de birinci olmayı hedefliyoruz” dedi.

Satış hedeflerine ilişkin olarak da Tütüncü, “Bu, büyüyen, yeni bir kategori. Ülker, girdiği birçok kategoriyi büyütmüştür. Sağlıklı rekabet şartları oluşturarak tüketici lehine bir fiyatlandırma getirmiştir. Amacımız her zaman birinci olmaktır’’ dedi.

ACOL PAZAR LİDERİ

Tütüncü, İçim’in, kategorisinde en genç ve hızlı büyüyen marka olduğunu ifade ederek, 2006 yılında tüm gıda markaları içinde 8’inci sıraya yükselme başarısı gösterdiğini söyledi.
Tütüncü, Nielsen araştırmasına göre, İçim’in kendi kategorisinde 2007 yılının ilk 6 ayında, 2006 yılının aynı dönemine oranla ciro payını artıran tek marka olduğunu, İçim’in, payını yüzde 11.9’dan yüzde 13.3’e yükselttiğini belirtti. Tütüncü, geçen yıl pazara sundukları kolesterol düşürücü Kalbim Benecol’un pazar payının yüzde 80’e ulaştığını da söyledi.

MİLYON YTL’LİK YATIRIM

Tütüncü, yeni marka için yaptıkları yatırımın 10 milyon YTL civarında olduğunu söyleyerek İçim Smartt’ın piyasada bulunan benzer ürünlerin tüm özelliklerini bir arada taşıdığını söyledi. Tütüncü, yeni ürünlerinin fiyatlarının piyasadaki benzer ürünlerle çok farklı olmayacağını söyledi.

İçim Smartt, zihinsel gelişimi destekliyor

GIDA ve İçecek Grubu Süt ve Süt Ürünleri Pazarlama Müdürü Yasemin Ünlü Romano da İçim Smartt’ın sütün tüm faydalarının yanı sıra içerdiği Omega-3 DHA, vitamin, mineral ve prebiyotikler sayesinde özellikle okul öncesi çağdaki çocukların zihinsel ve bedensel gelişimini destekleyeceğini vurguladı.
Dünyadaki trendleri izleyerek, bilimsel klinik çalışmalardan faydalandıklarını, uzman görüşlerine başvurarak, kantitatif ve kalitatif araştırmalar yaptıklarını anlatan Romano, 2 yıllık Ar-Ge çalışmaları ile çocukların ihtiyaçlarına ve damak tadına en uygun formülü geliştirdiklerini söyledi.
Verilen bilgiye göre, İçim Smartt, annelerin ihtiyaçları ve uzmanların görüşleri doğrultusunda taze süt, doğal meyve ve doğal meyve şekeri (fruktoz) ile üretildi. İçim Smartt, ilk etapta sade, ballı, çikolatalı, çilekli ve muzlu süt; çilekli, muzlu ve şeftalili büyüme küpleri; sade ve çilekli peynir çeşitleriyle piyasada satılmaya başlanacak.

Hiç yorum yok: